امام جمعه آبادان: مسوولان برای توسعه و عمران آبادان تلاش کنند

خورنا: امام جمعه آبادان با انتقاد از حاشیه سازی برخی افراد برای پیشرفت و توسعه این شهر گفت: مسوولان برای توسعه و عمران آبادان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈ علی ابراهیمی پور ˈ شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و ورزشی شهرداری آبادان در محل زمین چمن مصنوعی شهدای سلیچ افزود: اگر کسی برای پیشرفت شهر حاشیه سازی کند از تریبون نظام او را معرفی می کنم.

وی با اشاره به اینکه مسوولان نباید برخی انتقادات و یا اشکالات را به مجامع عمومی بکشند گفت: ضربه حاشیه سازی ها را مردم می خورند.

امام جمعه آبادان، مسوولان را حلقه اتصال مردم به نظام دانست و افزود: همه ما متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستیم و مشروعیت ما از آن مقام معظم رهبری است.

وی به وجود کمبودهای فراوان در آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: تمام دولتها تلاش هایی برای عمران و آبادانی شهر انجام داده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: ظرفیت های فکری و ذهنی خود را باید با اتحاد، انسجام و همدلی در راه خدمت به مردم و نظام به کار گیریم.

وی با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان برای رسیدگی به مشکلات و رفع محرومیت ها گفت: سلیچ غربی و شرقی یکی از محروم ترین مناطق شهری آبادان می باشند که خوشبختانه امروز شاهد انجام برخی تغییر و تحولات در این منطقه هستیم.