توزیع کالاهای اساسی در بندرماهشهر در ایام نوروز/ تقدیر فرماندار از عملکرد اداره صنعت و معدن ماهشهر

خورنا: منصور قمر از توزیع کالاهای اساسی در شهرستان در ایام نوروز ۹۳  شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، منصور قمر در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت : عملکرد اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر در سال گذشته و در بخش صنعت بسیار خوب بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر تصریح نمود: برای تنظیم بازار ورفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات نوروززی ۶۴۰۰ تن مرغ ، ۲۵۰تن پرتغال ، ۱۵۰تن سیب در ۱۲نقطه برای میوه شب عید  شهرستان توزیع خواهد شد .

در ادامه منصور قمر در خصوص عرضه کالاهای اساسی از افتتاح ۵نمایشگاه بهاره در شهرهای بندر ماهشهر و بندر امام خمینی( ره) و شهر چمران خبر داد.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان در این خصوص بیان داشت : نمایشگاه مبلمان ونمایشگاه خشکبار وآجیل در شهرستان بمنظور رفاه شهروندان و میهمانان نوروزی افتتاح شده است.

منصور قمر در جلسه ستاد تنظیم بازار بیان  داشت : با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار شهرستان پذیرفت امیدواریم شاهد هیچ گونه کمبود در تعطیلات نوروز۹۳و درحوزه توزیع مواد غذایی نباشیم.

مهندس قمر  با اشاره به فعالیت تلفن گویای ۱۲۴ و اهمیت آن در برقراری ارتباط با شهروندان مطالبی را عنوان کرده و افزود : باید به حقوق شهروندان شهرستان احترام گذاشته و شکایات آنان را به صورت جدی پیگیری نمود و در ایام نوروز کشیک های نوروزی در صورت مشاهده گرانفروشی بصورت جدی با متخلفان برخورد هواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *