سال ۹۳ سال تحول در عمران شهری اهواز

خورنا: شهردار اهواز با بیان اینکه سال ۹۳، سال تحول در عمران شهری است گفت: جذب هرچه بیشتر مشارکت‌های اقتصادی مردم در امور شهری از برنامه‌هایی است که این شهرداری در سال ۹۳ دنبال خواهد کرد.

سید خلف موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سال آینده با احداث پل شهید دقایقی، روگذر جواد الائمه، روگذر خیابان پهلوان و تفاهمنامه بهسازی میدان شهید بندر شاهد تحول اساسی در حوزه عمران کلان شهر اهواز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۹۳، سال تحول در عمران شهری است عنوان کرد: سال ۹۳، سال احداث روگذر، زیرگذر و تکمیل پل‌ها در شهر اهواز است و جذب هرچه بیشتر مشارکت‌های اقتصادی مردم در امور شهری از برنامه‌هایی است که در سال ۹۳ دنبال خواهد شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه اجرای طرح نهضت آسفالت یکی از برنامه‌های مهم شهرداری اهواز با همکاری شورای اسلامی این شهر است خاطرنشان کرد: بسیاری از معابر شهری و حاشیه شهر اهواز به آسفالت، ترمیم و لکه‌گیری نیاز دارد که در سال ۹۳ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری اهواز این است تا در سال ۹۳ پروژه‌ها بر اساس روز شمار معین شده و با میانگین زمانی قابل قبول به اتمام برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *