بهترین و بدترین خاطرات هندیجانی ها در سال ۹۲

خورنا: در یک نظر سنجی، تعدادی از شهروندان و مسوولین هندیجان از بهترین و بدترین لحظات خود در سال ۹۲ سخن گفتند.

با طرح این سوال که بهترین و بد‌ترین خاطرات شما در سال ۹۲ چه بوده است؟ توسط خبرنگار ایلنا در هندیجان، جمعی از مسوولین و شهروندان این شهرستان به این پرسش پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، خسرو حیاتی رئیس آموزش و پرورش هندیجان گفت: عرصه‌های تعلیم و تربیت همگی خاطرات شیرین و به یاد ماندنی برای من هستند، و هر گونه ملال و ناراحتی هر همکاری و یا دانش آموزی برایم تلخ است که تلخ‌ترین آن از دست دادن یکی از همکارانم در سانحه تصادف بود که امیدواریم هیچگاه از این حوادث نداشته باشیم.

حسن جمشید هروه رئیس دانشگاه پیام نور هندیجان: بهترین اتفاقی که در سال ۹۲ در دانشگاه رخ داد ایجاد سایت کامپیو‌تر بوده است و تلخ‌ترین آن عدم آسفالت جاده و محوطه داخل دانشگاه است.

یک شهروند هندیجانی: بهترین خاطرات برای من حضور گسترده مردم در انتخابات ۹۲ و تلخ‌ترین آن تورم و گرانی و فشار بر طبقات آسیب پذیر جامعه است.

یک شهروند دیگر هندیجانی گفت: بهترین اتفاق برای من، مذاکرات ژنو و لغو تحریم‌ها و تلخ‌ترین نیز افزایش قیمت مسکن و مصالح ساختمانی و زمین بوده است.

کامبیز محسنی رئیس جهاد کشاورزی نیز گفت: پیشرفت ایران در مذاکرات هسته‌ای بهترین خاطره و برداشت‌های بدی که رؤسای غرب و جنجال سازی علیه حکومت ایران اسلامی داشتند از خاطرات بد از دیدگاه من است.

بهمن شکری زاد، رئیس اداره ثبت احوال: از اتفاقات خوب برای من، چاپ شناسنامه مکانیزه بزرگسال و حذف محل صدور شناسنامه بوده و بد‌ترین رویداد نیز افزایش توطئه و دسیسه‌های مجامع غربی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

یک شهروند دیگر هندیجان هم گفت: از اتفاقات خوب؛ رفتن تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴و از بد‌ترین‌ها؛ سقوط تیم شاهین هندیجان از سوپر لیگ استان خوزستان به دلیل عدم حمایت مسوولین بود.

سید فاخر موسوی رئیس اداره سهام عدالت در پاسخ به این پرسش گفت: خلق حماسه سیاسی ایران و لبیک به ندای رهبری، خوب و بلا تکلیفی مسکن مهر هندیجان از اتفاقات بد سال ۹۲ برای من است.

حجت الاسلام و المسلمین سمسام شیروانی رئیس صندوق مهر امام رضا (ع): حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ را از خاطرات خوب دانسته و زلزله استان بوشهر و فوت هموطنان ما در آن استان را از خاطرات تلخ معرفی کرد.