نماینده اندیمشک: بیمارستان راه آهن در حال تخریب است

خورنا : صید عیسی داراییˈ در مراسم افتتاحیه آزاد راه پل زال – اندیمشک گفت:بخش محورم الوار گرمسیری وضعیت نامناسبی داشته و جاده های روستایی آن نیاز به بهسازی و بازسازی دارد.

نماینده ی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ساماندهی مناطق روستایی و عشایری و نیز ترمیم،تعریض و آسفالت جاده های این بخش را از مطالبات جدی مردم بخش الوار برشمرد و گفت: با فراهم کردن زیر ساخت ها باید از مهاجرت روستاییان و عشایر به شهر جلوگیری کرد.

دارایی همچنین افزود:راه آهن ناحیه زاگرس نیز مشکلات جدی داشته به طوریکه سرعت قطار در این ناحیه از ۶۰ کیلومتر قدیم با قطارهای امروزی به ۴۰ کیلومتر رسیده است.

وی افزود:خط آهن اندیمشک – دورود روز به روز فرسوده تر می شود ضمن اینکه در برخی نقاط این مسیر ، ریزش کوه رخ می دهد و در نقاطی از خط آهن مذکور احتمال سقوط قطار به دره وجود دارد.

دارایی افزود:راه آهن ناحیه زاگرس همچنان به شیوه سنتی اداره می شود که انتظار داریم راه آهن اندیمشک – دورود از این وضعیت اسفناک نجات یابد.

وی گفت:بیمارستان راه آهن چندین سال قبل واگذار شده و این بیمارستان امروز در حال تخریب است که با توجه به نیاز جدی مردم اندیمشک به این بیمارستان از وزارت راه و شهرسازی انتظار می رود این موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه افتتاح آزاد راه پل زال – اندیمشک را تحقق آرزوی دیرینه مردم استان های لرستان و خوزستان دانست و گفت:این کار بزرگ خدمتی ماندگار برای مردم منطقه و کشور است.

وی افزود:بیش از سی درصد تصادفات در ۱۰ سال گذشته در استان خوزستان در محدوده ۵۵ کیلومتری پل زال – اندیمشک رخ داده که با افتتاح این آزاد راه از سوانح رانندگی کاسته شده و نقاط حادثه خیز در این محور وجود ندارد.
گفتنی است در ادامه این مراسم وزیر راه و شهر سازی به سخنرانی پرداخت و گفت: برای رفع مشکلات این منطقه اقدام خواهد کرد .