لزوم ایجاد شورای ورزش در رامهرمز

خورنا: مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب خواستار ایجاد شورای ورزش در رامهرمز شد و گفت: امیدواریم با کمک‌هایی که توسط مجموعه نفت خواهد شد بتوانیم سالن‌های ورزشی نیمه تمام رامهرمز را هرچه سریع‌تر به سرانجام برسانیم.

محمد نظری در حاشیه سفر به رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش در استان سعی بر حمایت و پشتیبانی از گروه‌های مختلف ورزشی در شهرستان‌ها را داریم که در سال جاری انجام داده‌ و در سال آینده نیز این پشتیبانی را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ورزش رامهرمز بسیار مطلوب و پویاست و نتیجه‌اش همین قهرمان‌های بزرگ است که از این شهرستان به پا خواسته‌اند.

مدیر عامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در سال جاری با پیگیری‌های زیادی که توسط نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس انجام شد کمک‌هایی را به ورزش رامهرمز تزریق کردیم و سعی بر این داریم که مشکلات کوتاه مدت را در سال ۹۲ به سرانجام برسانیم.

وی افزود: کارگروهی باید در ورزش شهرستان رامهرمز تشکیل شود تا بتوان با دسته‌بندی مشکلات و هماهنگی با رده‌های مختلف شرکت، توسط نماینده این شهرستان در مجلس، راهکارهای مناسبی را جهت تقویت ورزش رامهرمز ایجاد کرد.

نظری ابراز داشت: امیدواریم با کمک‌هایی که توسط مجموعه نفت خواهد شد بتوان سالن‌های ورزشی نیمه تمام رامهرمز را هر چه سریع‌تر به سرانجام رساند.

وی همچنین گفت: در مجموعه نفت در استان، بومی‌گرایی را ترویج داده‌ایم که این امر نمود بسیار زیادی در سطح ورزش استان داشته است.

مدیرعامل ورزش مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان گفت: در اغلب رشته‌های ورزشی روند بومی‌سازی را آغاز کرده و ادامه خواهیم داد تا بتوان همه ورزشکاران در استان خوزستان را به رشد و ارتقا مورد نظر برسانیم.