آماده‌سازی مسیرهای نوروزی در رامهرمز

خورنا: رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز از آماده‌سازی‌ مسیرها و جاده‌های این شهرستان در ایام نوروز با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

کامیار کلانتر هرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات راهداری و آماده‌سازی ورودی‌های شهرستان به منظور استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی و دارا بودن مسیرهایی زیبا و چشم‌نواز، اقدامات موثری را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در رابطه با تامین برخی هزینه‌های آماده‌سازی مسیرها داشتیم اما با تلاش پرسنل سخت کوش این اداره آماده‌سازی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز تصریح کرد: نصب علائم در تمام مسیرهای ورودی، خط کشی جاده‌ها تا ۷۰ درصد، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی آسفالت، نصب چشم گربه‌ای بیش از ۷۰ درصد از عمده فعالیت‌های این اداره بوده است.

وی همچنین گفت: ایجاد رامبل در نقاط حادثه‌خیز، ادامه ترمیم شیب جاده رامهرمز به نمره یک، لکه‌گیری مسیرهای اصلی و روستایی و تعمیر روشنایی ورودی‌های شهر از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

کلانتر هرمزی عنوان کرد: در ایام نوروز هر روز با ۱۵ نفر کشیک و چهار خودروی سبک و سنگین مشغول خدمات‌رسانی به مردم در جاده‌ها خواهیم بود.

وی در پایان گفت: تاکنون جهت آماده‌سازی‌های نوروزی در مسیر جاده‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.