یک جریان سیاسی می خواهد تا قبل از انتخابات مجلس، دولت روحانی را زمین بزند

خورنا: لطف الله میثمی به روزنامه آرمان گفت: *بهترین کار، مساله‌ای بود که در روز ۲۲ بهمن رئیس‌جمهور به مردم ایران وعده دادند. ایشان تاکید کردند که نباید یک نفر سرمایه ملت را ببرد و کسی اعتراضی به این موضوع نکند.

ایشان به مقابله با رانت‌خواری‌های موجود و رفتارهای افراطی اعتراض کردند. افرادی به خاطر سوءاستفاده از قدرت و سوءاستفاده از بیت‌المال به ثروت‌های کلانی دست پیدا کردند و از طریق رشوه و اقتصاد زیرزمینی به ثروت کلانی دست پیدا کردند. اگر این مسائل برای مردم روشن شود امید مردم به دولت چند برابر خواهد شد و البته اگر دولت نتواند دست ویژه‌خواران را رو کند، فکر می‌کنم دولت زمین بخورد. اصل اقتصاد مقاومتی هم همین مبارزه با رانت خواری و ویژه‌خواری‌هاست.

*این کار مطبوعاتی نیست که هر چیزی به دستمان رسید، بدون توجه به عواقب آن منتشر کنیم چون در یک جایی می‌شود که منافع ملی کشور در خطر جدی قرار می‌گیرد و به صورت بسیار جدی تهدید می‌شود.
*در این سال‌ها یک اتفاقی در ایران به وجود آمد که من اسم «فساد سیستمی» را روی آن می‌گذارم و نمایندگان مجلس هم به وجود چنین فسادی در کشور اعتراف کرده اند. اگر با این فساد برخورد سریع و مناسبی صورت نگیرد کار دولت پیش نمی‌رود. اگر دولت نتواند با این مفسدان مقابله کند، زمین خواهد خورد. توجه کنید که رئیس‌جمهور در عین اینکه رئیس قوه مجریه است، مسئول اجرای قانون اساسی هم هست و باید وضعیت هدیه‌هایی که داده شد، رشوه‌هایی که گرفته شد و مسائل دیگری که امروز مردم را نسبت به عملکرد‌ها بدبین و نگران کرده است مشخص شود. اگر این اتفاق نیفتد مردم اعتمادشان را از دست می‌دهند.

*اگر دولت بخواهد با این مفاسد برخورد کند اینها هم مرتب دولت را تضعیف می‌کنند. در هیچ دوره‌ای هجمه به رئیس‌جمهور به این اندازه زیاد نبوده است. این افراد می‌خواهند قبل از انتخابات کار دولت را تمام کنند. اینها می‌دانند. در انتخابات مجلس می‌دانند که جریان نزدیک به دولت رای بالایی خواهد آورد لذا با تمام ابزار خود سعی دارند پیش از آنکه انتخاباتی برگزار شود کار را یک سره کنند و دولت را به زمین بزنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *