اندیمشک آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خورنا: فرماندار اندیمشک گفت:با هماهنگی و بسیج دستگاههای اجرایی این شهرستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور است.

ˈحمیدرضا گودرزیˈ روز پنجشبنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هر سال بیش از چهار میلیون مسافر از استانهای مختلف کشور از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند.

وی افزود:به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی و کارون های راهیان نور تمهیدات لازم مهیا شده است و در این راستا هشت کمیته تخصصی در ستاد استقبال از مهمانان نوروزی تشکیل گردید.

گودرزی گفت:برگزاری نمایشگاههای موقت در نقاط مختلف این شهر ، تامین امنیت محل اسکان مسافران نوروزی،تامین روشنایی و آب شرب ،تامین سوخت جایگاههای سوخت ، فراهم کردن امکانات امدادی زمینی و هوایی، نظارت بر اماکن اقامتی، و هماهنگی جهت اسکان کاروان های راهیان نور از جمله اقدامات پیش بینی شده در این راستاست.

وی از راه اندازی دو پست امدادی و سه اکیپ راهنما در ورودی شهر اندیمشک توسط جمعیت هلال احمر و استقرار بازرسان ثابت و ویژه بازرسی از اصناف را از دیگر برنامه های این ستاد برشمرد.

وی گفت: سه کمپ اسکان در مقبره شهدای گمنام ،پارک بزرگ و پارک هفت با ظرفیت اسکان ۱۵ هزار نفر آماده شده ضمن اینکه ۴۳ واحد آموزشی ، اردوگاه شهدای دانش آموزی با ظرفیت ۳۰۰ تخت و خانه معلم نیز مهیا شده است.

گودرزی همچنین از آمادگی صد درصد بیمارستان امام علی (ع) ،داروخانه ها،اتوبوس آمبولانس و پزشکان کشیک در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

سد کرخه ، سد دز ، مناطق طبیعی بخش الوار گرمسیری با طبیعتی زیبا ،پلاژ سد دز از جمله جاذبه های دیدنی شهرستان اندیمشک می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *