نمایشگاه بهاره در رامهرمز آغاز به کار کرد

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان آغاز به کار کرد.

سیامک نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به منظور تامین بخشی از نیازهای مردم در خرید کالاهای مورد نیاز خود به‌مناسبت عید نوروز، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خرید مردم در این ایام بیشتر خواهد بود مانور نظارتی را از اول اسفند ماه آغاز کردیم و با تشدید بازرسی بر واحدهای صنفی کنترل‌های مربوطه را انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور تامین میوه عید شهرستان طی روزهای آینده توزیع میوه با نرخ دولتی را در نقاط مختلف شهر و شعب مشخص شده انجام خواهیم داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز افزود: کشیک صنوف خدماتی از جمله مکانیک و اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها، نانوایی‌ و آژانس‌های تلفنی را نیز ساماندهی کرده‌ایم و تمام واحدهای صنفی عمده فروش و انبار‌ها، ذخیره‌سازی کالا‌ها را نیز انجام داده‌اند تا کمبودی در این ایام بوجود نیاید.

نوذری در ادامه به وجود خودروهای دوره‌گرد و اعتراض مغازه‌داران اشاره کرد و گفت: شهرداری رامهرمز  می‌بایست نسبت به ساماندهی این خودرو‌ها نیز در ایام نوروز اقدام اساسی به عمل آورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز در پایان خواستار همکاری مردم در اعلام گزارشات گرانفروشی به این اداره در ایام نوروز شد تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *