برپایی نمایشگاه بهاره نوروزی در شادگان

خورنا: رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شادگان از برپایی نمایشگاه بهاره نوروزی در این شهر خبر داد.

عبدالجلیل خباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد نمایشگاه بهاره همچون سال گذشته در شادگان دایر شود تا بخش مهمی از کالاهای پرمصرف مردم از این طریق تامین شود.

وی افزود: طبق رسم هر ساله برای عرضه مستقیم کالاهای اساسی و کاهش مخارج مردم در تامین نیازهای اولیه در سطح شهرستان شادگان نمایشگاه بهاره با همکاری و هماهنگی بازاریان این شهر در حال برگزاری است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شادگان تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با قیمت‌های کنترل‌ شده و ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می‌شود که این نمایشگاه در استادیوم ورزشی تختی از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا سوم فروردین ماه  ۹۳ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده وسایل ضروری  از جمله مواد غذایی، پوشاک و کالای اساسی مردم در این نمایشگاه در دید عموم قرار خواهد گرفت.

خباری از فعال شدن تیم‌های نظارتی سیار در این شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها به منظور نظارت بر بازار فعال شده‌اند.

وی بیان کرد: در همین راستا در آستانه سال نو و آغاز خریدهای نوروزی توسط مردم لازم است تا نظارت ویژه‌ای بر بازار داشته باشیم.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شادگان در پایان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها به منظور کنترل بازار فعال کردن تیم‌های نظارتی سیار است که این تیم‌ها به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت داشته و با متخلفان برخورد خواهند کرد.