استاندار خوزستان هفتکل و نفت سفید را مخروبه خطاب کرد

آقـای مقتدایی!حالا که به مخروبه بـــودن هفتکل اعتــراف کـردید،بسم الله

خورنا: آقای استاندار! شنیدن اصطلاح “مخروبه” برای هفتکل آن هم از زبان استاندار، برای مردم این شهر بسیار سنگین و غیر قابل هضم است هرچند که خود هفتکلی ها هم می دانند حقیقت چیزی جز این نیست.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در سخنانی، هفتکل و نفت سفید را مخروبه خطاب کرد.

در بین سخنان مقتدایی که در جلسه  شورای برنامه ریزی استانداری ایراد کرد و توسط رهیاب نیوز منتشر شد، آمده است:

مقتدایی گفت: این اتفاق همیشه افتاده است و آن توجه ابتدایی نفت و بی توجهی بعد است که نتیجه آن مسجدسلیمان ،نفت سفید و هفتگل می شود.

وی افزود:اگر آبادان هم پالایشگاه نداشت امروز یک مخروبه ایی مثل نفت سفید بود و وضعیتی مثل هفتکل داشت.

استاندار خوزستان تاکید کرد: اقای زنگنه وزیر نفت نگاهش نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز معتقد است که باید درصدی از درآمدها به استان داده شود.

با اینکه در سخنان مقتدایی این مطلب روشن است که خود شخص استاندار هم از وضعیت  شهرهای نفتی گله مند است و اعتقاد دارد حق شهرهای نفتی به آنان داده نشده است اما جای این سوال وجود دارد که این حق با پیگیریهای چه کسی و توسط چه کسی باید داده شود؟

آقای استاندار!  شنیدن اصطلاح “مخروبه” برای هفتکل آن هم از زبان استاندار، برای مردم این شهر بسیار سنگین و غیر قابل هضم است هرچند که خود هفتکلی ها هم می دانند حقیقت چیزی جز این نیست.

جناب آقای مقتدایی!  تجربه بالا ، جایگاه شما، شناخت بسیار دقیق از وضعیت شهرهای نفتی بخصوص هفتکل و اینکه شخص شما از مدیران نفتی استان در مقاطعی بوده اید که طبیعتاً  بواسطه ی آن ارتباط بسیار خوبی با مجموعه وزارت نفت دارید، اینها همه فرصت هایی هستند که انتظار می رود با استفاده از آنان به داد هفتکل و کلیه شهرهایی که آنان را مخروبه می خوانید برسید و این نکته را فراموش نکنید که ساختن مخروبه ها بسیار ضروری تر و واجب تر از شیک تر کردن شهرهای دیگر است!