اهدای ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی به دانش آموزان بی‌بضاعت در زیدون

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون از اهدای ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی از سوی خیرین مدرسه‌ساز به دانش آموزان بی‌بضاعت این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، ولی شهبازی صبح امروز در مراسم سومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که در سالن مدرسه صدیقه کبری سردشت زیدون برگزار شد اظهار کرد: این منطقه ظرفیت بسیار بالایی در زمینه جذب خیرین مدرسه‌ساز دارد و امید می‌رود که در سال‌های آینده، خیرین مدرسه‌ساز خود را به گسترش دهد.

وی با بیان اینکه امروز نیز خیرین مدرسه‌ساز همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عمل می‌کنند افزود: با ساختن مدارس و تامین زیرساخت‌های تعلیم و تربیت در راستای فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی گام برمی‌دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون تصریح کرد: امیدوارم که این حرکت خیرین مدرسه‌ساز موجب شود تا فضا برای تعلیم، تربیت و آموزش و پرورش کشور همچنان فراهم شود تا جمهوری اسلامی بتواند قله‌های فتح علم، دانش، تکنولوژی در دنیا را کمافی سابق بپیماید.

وی تاکید کرد: گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و جذب تعهدات خیرین در جهت توسعه فضاهای آموزشی منطقه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه‌سازی توسط خیرین آغاز آن با حمایت مقام العظمی رهبری آغاز شد و امروز چند برابر شده است.

وی یادآور شد: برای حفظ نظام باید به آموزش و پرورش توجه شود و امروز شاهد به ثمر نشستن مشارکت خیرین هستیم و این افتخاری است که شامل همه افراد نمی‌شود.

شهبازی تاکید کرد: در بین کارهای خیریه، مردم به مدرسه‌سازی علاقه بیشتری دارند و رویکرد احسان و نیکوکاری در عرصه مدرسه‌سازی برگرفته از عمق جان و اعتقادات مردم است.

وی ادامه داد: تامین فضاهای مناسب آموزشی یکی از ضروریات جامعه کنونی است که خوشبختانه به دلیل میراث غنی دینی و فرهنگی و در راستای تمایل به احسان و نیکوکاری، مردم متدین و فرهنگ دوست ایران اسلامی همواره در امور خیر پیشقدم بوده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش زیدون ابراز داشت: تاثیر اقدامات خیرین مدرسه‌ساز فراتر از حوزه علم و فرهنگ است و می‌توان مشارکت در ساخت مدرسه را زمینه‌ساز ارتقای بسیاری شاخص‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی و دیگر حوزه‌ها دانست.

وی در پایان گفت: تاکنون ۴۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و اهدا و خرید چند دستگاه رایانه، اهدای یک آب سردکن، تجهیز تعدادی از مدارس، خرید لوازم نوشت افزار برای دانش آموزان بی‌بضاعت از طریق خیرین مدرسه‌ساز اهدا شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *