نماینده رامهرمز و رامشیر: شهردار و شورا مردم را در جریان عملکرد خود قرار دهند

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: اعضای شورا و شهردار مردم را در جریان عملکرد خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، شمس‌الله‌ بهمئی عصر امروز در نشستی با حضور جمعی از معتمدین و فرهنگیان شهرستان و با توجه به طرح برخی مسائل از سوی شهروندان پیرامون وضعیت نامناسب شهری و عملکرد شهرداری رامهرمز در توسعه و عمران شهری اظهار کرد: شهرداری‌ها معمولا بیشترین مخاطب را در شهر دارند و شهرداری این شهر هم مثتثنی از این امر نیست لذا در مسائل شهری، شهردار و اعضای شورای شهر باید با حضور در جمع مردم پاسخگوی مشکلات حوزه اختیارت خود باشند.

وی ادامه داد: مردم ما هوشیارند و حساس، نابسامانی‌ها را می‌بینند و ضعف عملکرد مسئولان را تشخیص می‌‌دهند لذا وظیفه مسئولان خدمات شهری، اعضای شورا و شهردار است که مردم را در جریان عملکرد خود قرار دهند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس تصریح کرد: در طی ماههای آینده یک سری تحولات در سطح شهر ایجاد خواهد شد و امکانات، تجهیزات و بودجه مورد نیاز بتدریج وارد شهر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به توافق نامه‌ای که با اداره امور مالیاتی استان برای احداث استخر جدید در رامهرمز منعقد شده است امیدواریم که تا پایان سال‌جاری ۳۰ درصد تخصیص این استخر را دریافت کنیم.

بهمئی پیرامون سد جره این شهر ابراز داشت: مسئولان سد جره موظف شده بودند که با ایجاد دفتر در رامهرمز و رامشیر در این دو شهر به خدمات خود ادامه دهند و این قابل قبول نیست که مدیریت آن در شهرستانی دیگر به غیر از رامهرمز و رامشیر باشد.

این نماینده در رابطه با بومی‌گرایی در استخدام‌ها گفت: در استخدام‌ها قرار بر این است که توسط مسئولان بومی‌گرایی صورت گیرد، مگر اینکه در بعضی از رشته‌های تخصصی بومی نداشته باشیم و یا کمبود متخصص در رشته‌ای خاص داشته باشیم.