واکنش شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر به خبر خورنا؛

شرایط جوی دلیل لغو پرواز ماهشهر-شیراز اعلام شد

خورنا: پایگاه خبری خورنا امروز در خبری با عنوان “ پرواز ماهشهر – شیراز کنسل شد/ مسافران سرگردان شدند ” از لغو پرواز ماهشهر به شیراز خبر داد.

بر همین اساس شرکت خدمات صنایع پتروشیمی و عملیات غیرصنعتی ماهشهر طی جوابیه ای توضیحات لازم را در خصوص این خبر ارائه کرد. متن این جوابیه به شرح ذیل میباشد:

“پروازهای برنامه” تهران – ماهشهر-اصفهان-ماهشهر-شیراز-ماهشهر-تهران” روزهای چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی نفت انجام و از ساعت ۸:۱۵ با مسیر تهران-ماهشهر شروع و در ساعت ۱۶:۱۰ با آخرین مسیر ماهشهر-تهران خاتمه می یابد. در برنامه روز جاری بدلیل شرایط جوی نامناسب اصفهان مسیر ماهشهر-اصفهان با تاخیر انجام شد و در بازگشت نیز بدلیل شرایط نامناسب آب و هوایی در ماهشهر ، هواپیما با تشخیص خلبان و طی تماس با برج مراقبت ماهشهر در اهواز به زمین نشست . بر اساس استاندارد سازمان هواپیمایی کشور در خصوص تعداد نشست و برخاست مجاز یک فروند هواپیما و نیز مدت زمان پرواز در طول روز، شرکت هواپیمایی نفت امکان ادامه کلیه مسیرهای بعدی را میسر ندانسته و بخشی از آن ( ماهشهر-شیراز-ماهشهر) راکنسل نمودو سپس با انجام پرواز اهواز –ماهشهر و پیاده نمودن مسافران اصفهان، در ساعت ۱۷:۵۰ فرودگاه ماهشهر را به مقصدفرودگاه مهرآباد تهران ترک نمود.”