دستگیری زنان کیف قاپ در بهبهان

خورنا: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان استان خوزستان از دستگیری دو زن کیف قاپ و اعتراف آنها به ۱۴ فقره سرقت در چندین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈموسویانˈ در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش های واصله پلیس آگاهی شهرستان بهبهان مبنی بر کیف قاپی و جیب بری از بانوان توسط دو زن سارق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات، ماموران هر دو زن سارق را در یکی از خیابانهای بهبهان شناسایی و در اقدامی ضربتی هر دو سارق دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان مادر و دختری اهل یکی از استان های جنوبی کشور هستند که با انگیزه سرقت و کیف قاپی به صورت مداوم به استان های مختلف سفر می کنند که بیش از شش مورد سابقه کیفری در امر سرقت از استان های مختلف داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان بیان داشت: در ادامه بازجویی های فنی، متهمان به ۱۴ مورد انواع سرقت کیف قاپی از بانوان و دختران جوان در شهرستان های شیراز، اهواز، بهبهان، و اتوبوس های بین راهی اعتراف کرده و اظهار داشتند با شگردهای بسیار حرفه ای تمامی سرقت ها را در کمتر از ۶ ثانیه انجام می دادند.

این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قانونی، تاکید کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و ازدحام بالای جمعیت در مکان های خرید کالا و پوشاک، ضمن هوشیاری کامل تا جایی که امکان دارد از حمل پول در جیب ها یا کیف دستی، خودداری کرده و از کارتهای اعتباری با رعایت موارد ایمنی اسفاده نمایند.