راه اندازی سامانه جستجوی اینترنتی املاک دزفول

خورنا: سامانه جستجوی اینترنتی املاک ۱۱۸ دزفول به منظور تغییر و تحول آژانسهای املاک به شیوه نوین با حفظ روش سنتی، جهت رفاه همشهریان اعم از خریداران، فروشندگان، مشاورین املاک و شرکت های فعال در زمینه ملک آغاز بکار کرد.

سامانه جستجوی اینترنتی  املاک ۱۱۸ دزفول  به منظور تغییر و تحول آژانسهای املاک به شیوه نوین با حفظ روش سنتی، جهت رفاه همشهریان اعم از خریداران، فروشندگان، مشاورین املاک و شرکت های فعال در زمینه ملک، در جهت بهینه کردن خدمات قابل ارائه به همشهریان دزفولی  آغاز بکار کرد.
“علی اقبالی” با اعلام این خبر گفت: این پایگاه اینترنتی به نشانی  www.amlak118dezful.ir آماده ارائه خدمات جستجو  و ثبت رایگان ملک در شهرستان دزفول می باشد .
مدیر این سامانه افزود: هدف ما ارائه بهترین سرویس، و خدمات رایگان در جهت ایجاد بانک اطلاعات املاک خوزستان و  جستجوی اینترنتی املاک و مستغلات برای همشهریان گرامی  پایه گذاری شده و بزرگترین پشتوانه و اعتبار ما قطعاً احساس رضایتمندی شما عزیزان از سرویس و خدمات ماست .
وی با اشاره به اینکه این سامانه گامی نوین در جهت ایجاد بانک اطلاعاتی املاک دزفول است اهداف راه اندازی این سامانه را بشرح زیر برشمرد:

۱-  رفاه مردم شریف دزفول  و صرفه‌جویی در وقت و انرژی جویندگان ملک   و کاهش هزینه های غیر مستقیم در این راستا
۲-امکان جستجو و  ثبت املاک جهت فروش، رهن و اجاره و پیش‌فروش  و یا معاوضه برای خریداران و فروشندگان به صورت رایگان
۳-  مشاورین املاک و شرکت های فعال در زمینه ملک با عضویت در سایت و پرداخت مبلغ ناچیزی دارای یک بنگاه مجازی خواهند بود که قابلیت درج املاک آژانس مربوطه را فراهم  نموده  و املاک خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد .
۴-آموزش رایگان جهت استفاده از سامانه  و روش ثبت ملک برای مشاورین املاک در صورت درخواست
۵-  تغییر و تحویل آژانسهای املاک به شیوه نوین  با حفظ روش سنتی ،  جهت رفاه همشهریان
۶-  امکان نمایش موقعیت ملک بر روی نقشه دزفول  در سامانه  و در صورت تمایل  مالک ، نمایش تصایر ملک و نوع مصالح بکاررفته در آن
۷- امکان دسترسی مشاورین املاک به بانک اطلاعاتی املاک همکاران  و معرفی خریدار به آنها
۸- این سامانه در تثبیت و از بین رفتن قیمت‌های کاذب دلالان موثر بوده و باعث شـفاف سازی قیـمت املاک خواهد شد .
۹-  امکان اطلاع از قیمت ملک برای عموم در مناطق مختلف شهر ( اعم از فروش و یا رهن و اجاره و پیش فروش )
۱۰- امکان دریافت وب سایت اختصاصی برای مشاورین املاک جهت نمایش مجموعه املاک آژانس خود
۱۱- نمایش ملک ثبت شده در  سامانه املاک ۱۱۸ دزفول در دو وب سایت پربازدیدکننده دیگر ( املاک ۱۱۸ ایران ) و ( املاک ۱۱۸ خوزستان )
۱۲- امکان جستجوی ملک برای خریداران و یا فروشندگان به صورت رایگان بر اساس نوع ملک ، منطقه ، قیمت ، …. از طریق اینترنت در منزل و یا محل کار بدون رجوع به مشاورین املاک
۱۳-  جهت جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و جلوگیری از انتشار بانک املاک آژانس‌ها، صرفا اطلاعات تماس مشاورین به عنوان ثبت‌کننده آگاهی نمایش داده خواهد شد و مشاورین هم ملزم به ارایه مشخصات دقیق ملک ازجمله آدرس دقیق و مشخصات صاحب ملک نمی‌باشند.
۱۴- املاک قابل ثبت در این سامانه شامل ( آپارتمان، خانه و حیاط، مغازه، ویلا، اداری و دفترکار، زمین مسکونی، زمین تجاری، زمین کشاورزی، زمین کارخانه، کارخانه و کارگاه، انبار و سالن، باغ و باغچه و گلخانه، دامداری و مرغداری، سوئیت دانشجوئی و سایر موارد ) می باشد.
۱۵- در پایان ،  امیدواریم مسئولین امر، اتحادیه ها، علی الخصوص همکاران مجاز مشاوران املاک و همینطور  همه   کاربران اینترنت و مردم عزیز به این مهم اهمیت داده و ما را در جهت رسیدن به این اهداف یاری   رسانند.

اقبالی تصریح کرد: بدیهی است که از نظرات و پیشنهادات تمامی صاحبنظران امر در پیشبرد اهدافمان جهت سهولت کاربران و مردم عزیز استفاده خواهیم نمود.
وی گفت: مخاطبان گرامی می توانند نظرات و پیشنهاد های خود را به آدرس info@amlak118dezful.ir ارسال نموده و مشاوران املاک می توانند جهت عضویت در سامانه با شماره ۰۹۱۶۶۴۴۶۶۲۸ تماس حاصل نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *