تک نرخی شدن بنزین در سال آینده

خورنا: سخنگوی دولت با بیان اینکه رسماً اعلام می‌کنم هیچ تعهدی به مجامع جهانی نداده‌ایم که آقای بان ‌کی‌مون بخواهد بگوید به تعهداتمان عمل نکرده‌ایم گفت: تمام تعهدات ما به مردم خودمان است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت پس از پایان جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

مهم ترین محورهای سخنان نوبخت در این نشست خبری به شرح ذیل است:

*ضوابط اجرایی اقتصاد مقاومتی را تا پایان سال ارائه می‌دهیم

وی با بیان اینکه حتی یک روز تاخیر را در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جایز نمی دانیم گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه های اجرایی با مسئولیت وزرا در خصوص اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و تا قبل از پایان این ماه، ضوابط اجرایی اقتصاد مقاومتی را ارائه خواهیم کرد.

*هیچ تعهدی به بان‌کی ‌مون نداده‌ایم

نوبخت با بیان اینکه رسما اعلام می‌کنم هیچ تعهدی به مجامع جهانی نداشته که آقای بان‌کی‌مون بخواهد بگوید به تعهداتمان عمل نکرده‌ایم گفت: تمام تعهدات ما به مردم خودمان است.

*شرط ابقای مدیران در دولت یازدهم

وی با اشاه به تغییرات صورت گرفته در دولت یازدهم اظهار داشت:مبنای تغییرات افراد در این دولت آن است که یا به این دولت اعتقاد ندارند و یا توانایی انجام آن کار را ندارند و در غیر این صورت ابقاء شده‌اند.

*احتمال تک نرخی شدن بنزین در سال آینده

نوبخت در خصوص قیمت بنزین در سال آینده نیز گفت: احتمال دارد که بنزین تک نرخی شود و دیگر سهمیه بندی نداشته باشیم که در حال بررسی این موضوع هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *