مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی خوزستان خبر داد

راه‌اندازی شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در خوزستان

خورنا: مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: کار ایجاد شهرک مشترک ایران و چین در دستور کار شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد و جانمایی‌های اولیه انجام شده که امیدواریم شهرک مشترک ایران و چین بزودی در خوزستان راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا طاهری ظهر امروز در مراسم تودیع خود، اظهار کرد:‌ اقدامات خوبی در خصوص توسعه شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی سطح استان خوزستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مشکلات زیربنایی شهرک‌های صنعتی رفع شده به طوریکه در حال حاضر هیچ شهرکی در استان مشکل برق ندارد، در حالیکه در گذشته کمبود برق یکی از مشکلات جدی بود.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه با اشاره اهمیت شهرک‌های صنعتی به اقتصاد استان تصریح کرد: حمایت و کمک به واحدهای صنعتی کمک به توسعه و اشتغال استان است.

وی  از راه‌اندازی شهرک صنعتی مشترک ایران و چنین در خوزستان خبر داد و افزود: کار ایجاد شهرک مشترک ایران و چین در دستور کار شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد و جانمایی‌های اولیه انجام شده که امیدواریم شهرک مشترک ایران و چین بزودی در استان خوزستان راه‌اندازی شود.

وی گفت: رتبه شرکت شهرک‌‌های استان خوزستان در بخش آب‌رسانی نیز ۲۲ بوده که هم‌اکنون رتبه اول کشور را دارا است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: اکثر ورودی‌های شهرک‌های صنعتی اصلاح و سردرب‌های ورودی آنها نیز نصب شده است.