راه‌اندازی تور رایگان گردشگری در اهواز ویژه ایام نوروز

خورنا: شهردار اهواز گفت: برنامه تور رایگان گردشگری اهواز در ایام نوروز به منظور آشنایی مسافران نوروزی با آثار تاریخی شهر توسط شهرداری اهواز اجرا می‌شود.

سید خلف موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ستاد نوروزی شهرداری اهواز از دو ماه قبل تشکیل شده و در این ستاد هشت کمیته خدمات شهری، کمیته فرهنگی، کمیته روابط عمومی، کمیته حمل و نقل، کمیته زیباسازی، کمیته اسکان، کمیته فنی و عمرانی و کمیته در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برای استقرار و اسکان مسافران نوروزی در نمایشگاه دائمی خوزستان ۵۰۰ چادر، پارک لاله ۲۰۰ چادر و پارک کارون ۱۰۰چادر برپا می‌شود.

شهردار اهواز خاطر نشان کرد: بزرگ‌ترین فرش گل خاورمیانه در حال آماده‌سازی در شهر اهواز است و همچنین ۴۲ فرش کل با طراحی خاص در معابر اصلی و گل‌کاری‌های حجمی از جمله کارهایی است که در جهت زیباسازی کلانشهر اهواز انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ سایت قایق‌سواری بر روی رودخانه کارون در شهر اهواز راه‌اندازی شده تا مردم در ایام نوروز از فضای رودخانه‌ای استفاده کنند.

موسوی از بهسازی ورودی‌های اهواز خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی پایانه‌های مسافربری، لکه‌گیری و روکش آسفالت و… از جمله خدماتی که برای آماده‌سازی شهر اهواز جهت استقبال از مهمانان نوروزی انجام شده است.

وی از اجرای برنامه تور رایگان گردشگری اهواز در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: این تور به منظور آشنایی مسافران نوروزی با آثار تاریخی شهر اهواز در ایام نوروز برگزار می‌شود.

شهردار اهواز عنوان کرد: ۱۶ ایستگاه «از من بپرس» نیز به مدت ۱۳ روز در شهر اهواز برای راهنمایی و مشاوره به مسافران نوروزی در سطح شهر اهواز فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: راه‌اندازی غرفه‌های صنایع دستی، نمایش فیلم‌های نوروزی در مکان‌هایی از شهر، راه‌اندازی حمام و سرویس‌های بهداشتی سیار و استقرار پزشک کشیک را نیز از دیگر اقدامات شهرداری اهواز در ایام نوروز برای فراهم کردن شرایطی مطلوب برای میهمانان نوروزی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *