ضرورت توجه بیشتر به ایجاد امنیت در رامهرمز

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی خواستار ضرورت توجه بیشتر به ایجاد امنیت در رامهرمز به‌ویژه در ایام نوروز شد.

شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: نقد، شامل بیان مثبت‌ها و منفی‌ها و همچنین کمبودها و موفقیت‌هاست که باید مسئولان در کنار مردم پاسخ‌گوی عملکرد خود و سوالات مطرح شده توسط مردم باشند.

وی ادامه داد: یکی از مراحل حل مشکلات این است که مدیر آن را لمس کند، حس کرده و اقدام به برطرف کردن مشکلات کند تا رضایتمندی مردم را فراهم کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، پیرامون دغدغه‌های مطرح شده توسط مردم در رابطه با امنیت و برخورد با ناامن‌کنندگان جامعه در شهرستان عنوان کرد: از دستگاه‌های انتظامی و امنیتی می‌خواهم تا دغدغه‌های مردم را مورد توجه قرار داده و به‌جد با ناامن‌کنندگان جامعه برخورد کنند زیرا که آرامش در جامعه براساس امنیت به‌وجود می‌آید.

وی افزود: تامین امنیت وظیفه اولیه هر دولتی است و حق مسلم همه ماست که نسبت به این مسئله حساس باشیم و به مشکلات مردم توجه کنیم.

بهمئی با توجه به درخواست مردم در رابطه با ایجاد امنیت بیشتر در شهرستان ضمن تقدیر از مسئولان انتظامی از آنان خواست تا با ایجاد امنیتی پایدار به‌ویژه در این ایام که آغاز مسافرت‌های نوروزی و ورود میهمانان نوروزی به شهرستان است خاطره‌ای خوش و نقشی ماندگار از خود در اذهان عمومی به جای گذارند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسئولان شهرستان نیز ضمن توجه بیشتر به مشکلات مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی نیز تعامل مستمری داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *