عمده بودجه شهرداری شوشتر مربوط به حقوق و معوقات است

خورنا: عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بخش زیادی از بودجه شهرداری شوشتر مربوط به پرداخت حقوق و معوقات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، اسحاق عسکری ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در بودجه شهرداری شوشتر در سال ۹۳ بیش از ۹۶ میلیارد ریال اعتبار به عنوان بودجه جاری در نظر گرفته شده است که این میزان همه در بخش پرداخت حقوق و مزایا صرف خواهد شد.

وی افزود: نیاز داریم تا شهردار برای تحقق این بودجه که امروز به تصویب رسیده است به شورای اسلامی شهر تعهد اخلاقی دهد و باید در این زمینه شورای شهر نیز پیگیری لازم را برای تحقق بودجه انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر شوشتر کار اجرایی زیادی انجام نشده است، تاکید کرد: نیاز داریم تا در بخش عمران شهری فعالیت‌های اساسی و جدی انجام شود و در این زمینه شورای چهارم تلاش زیادی را به کار خواهد بست.

عسکری با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر باید تلاش کند در بین مردم فرهنگ‌سازی شود، گفت: باید تلاش کنیم تا مردم عوارضات خود را پرداخت کنند و در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و در این زمینه می‌توان فعالیت‌های اساسی در دستور کار قرار دهیم.

وی تاکید کرد: شهر شوشتر از یک بدنه‌سازی معمولی خیابان‌ها، آسفالت خیابان‌ها و فضای سبز استاندارد محروم است و باید در این زمینه کار اساسی انجام شود، نمی‌توان از تحقق نشدن بودجه دفاع کنیم و در این زمینه بسیار پیگیر هستیم تا این بودجه محقق شود.

این عضو کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر افزود: با شرایط کنونی در شهرداری نمی‌توان این بودجه را محقق کرد و باید در بخش درآمدزایی شهرداری تحولی اساسی ایجاد شود و گره‌های کور درآمدزایی باز شود.

عسکری گفت: اگر قرار است در منطقه بین‌الحرمین، شاه نجف و.. در شهر مردم به صورت پنهانی خانه سازی کنند، پس چرا شهرداری از دریافت عوارض محروم بماند و در این زمینه نباید کوتاهی کرد و باید فرصت را غنیمت شمرد.

وی گفت: در بخش باغ‌ویلاهای شوشتر نیز شهرداری باید طرح تهیه کند و طبق این طرح‌ها عوارض و مجوز‌های لازم را صدر کند و لازم است در این زمینه به استان نیز مسائل مختلف هماهنگ شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *