امام جمعه رامهرمز: رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان بین مخاطبین هستند

خورنا: امام جمعه رامهرمز رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان در بین مردم و مخاطبین هستند که می‌توانند رویدادهای خوب و بد جامعه و مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی را به مردم انتقال دهند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان با حضور اعضای ستاد و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

امام جمعه رامهرمز گفت: رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان در بین مردم و مخاطبین هستند که می‌توانند رویدادهای خوب و بد جامعه و مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی را به مردم انتقال دهند.

موسوی تصریح کرد: در این راستا رسانه‌ای موفق است و می‌تواند در بین مردم تاثیرگذار باشد که واقعیات جامعه را وارونه جلوه ندهد.

وی افزود: نماز جمعه متعلق به همه مردم است و وابستگی به فرد، گروه و تشکیلات خاصی ندارد و کسی نمی‌تواند آن را در انحصارخود درآورد.

موسوی ابراز داشت: باید تلاش کنیم که نماز جمعه را وام‌دار کسی نکنیم، اما از پتانسیل‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

امام جمعه رامهرمز همچنین گفت: هر قدمی که در ستاد نماز جمعه برداشته شود اجر و ثواب دارد و معامله با خداوند است زیرا که نماز جمعه یک امر بسیار مقدس است.

دراین جلسه، اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مسائل و مشکلات موجود و در پیش رو، با توجه به آغاز فصل گرما را بیان داشتند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *