نرخ فعلی بیکاری در خوزستان زیبنده نام استان نیست

خورنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نرخ بیکاری اعلام شده در استان ما زیبنده نام خوزستان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هوشمند صفایی ظهر امروز جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، تلاشگران و واحدهای نمونه خوزستان که در تالار اجتماعات شهید بهشتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد اظهار کرد: نرخ بیکاری اعلام شده در خوزستان زیبنده این استان نیست.

وی افزود: ما باید به دنبال یک زندگی شایسته برای مردم خوزستان باشیم و در حوزه کاری خود برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: ما یک نظام دینی داریم که می خواهد روی پای خود بایستد ولی دنیا تحمل این را ندارد بنابراین می طلبد از ظرفیت‌های موجود خود به ویژه ظرفیت اقتصادی بهره کافی را ببریم.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه باید بر این اساس تلاش کنیم تا مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی کشور بیشتر از گذشته شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: فعال بودن مردم در کارهای اقتصادی یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: ما در کنار کارآفرینان هستیم و اگر کسی بخواهد طرحی را که خوزستان ظرفیت اجرای آن را دارد اجرایی کند به او کمک های لازم را انجام خواهیم داد.

صفایی اظهار امیدواری کرد روزی فرا رسد که بساط دلالی و سوداگری برچیده و تولید و کسب و کار جایگزین آن در جامعه ما شود.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، تلاشگران و واحدهای نمونه خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: از سراسر استان ۶۲۴ پرونده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: با اقدامات انجام شده از بین پرونده‌های ارسالی ۲۵ پرونده به مرحله بعد راه یافت که ۵ کارگر نمونه از بین آنها انتخاب شد.