امیدیه برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده است

خورنا: سرپرست فرمانداری امیدیه از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال ویژه و پرشور از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور خبر داد.

ˈ شهاب صدیقی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان امیدیه در شاهراه سفرهای استانی زائرین مناطق جنگی قرار دارد.

وی اظهار داشت: تمام امکانات رفاهی شهرستان ساماندهی شده و آماده خدمات رسانی و استقبال از میهمانان می باشند.

سرپرست فرمانداری امیدیه به تشکیل هشت کمیته برای استقبال از میهمان نوروزی اشاره کرد و افزود: این کمیته ها شامل کمیته اسکان، راهیان نور، خدمات شهری، بهداشت و درمان، امنیت و انتظامی، حمل و نقل، بازار، اطلاع رسانی و امور فرهنگی می باشند.

وی آماده سازی ۱۷ واحد آموزشی با ۱۷۵ کلاس درس برای اسکان میهمان نوروزی و کاروان های راهیان نور در امیدیه را یادآور شد و گفت: بوستان ها و تفرجگاه های شهر نیز برای این ایام آماده شده اند.

صدیقی افزود: بازارچه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با غرفه های متنوع برای بازدید میهمان نوروزی برپا شده است.

وی امیدیه را دروازه ورود کاروان های راهیان نور به استان خوزستان خواند و گفت: ایستگاه استقبال از راهیان نور با محوریت ناحیه مقاومت بسیج امیدیه در ورودی شهر مستقر شده است.

سرپرست فرمانداری امیدیه به وجود امکانات رفاهی و بهداشتی در این ایستگاه اشاره کرد و افزود: در این ایستگاه از اعضای کاروان های راهیان نور پذیرایی می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *