اعتراف تلخ عضو شورای بندر امام:

هیچ شهری مانند بندر امام دچار کمبود و کاستی نیست

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه با ظرفیت‌های موجود، هیچ شهری مانند بندر امام دچار کمبود و کاستی نیست.

سید امین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کمبودهای بندرامام خمینی(ره) با توجه با پتانسیل موجود، موقعیت استراتژیک آن در استان خوزستان و مجاورت در کنار دریای خلیج فارس جایگاه منحصر به فردی در استان خوزستان دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شهری مانند بندر امام خمینی(ره) نیست که دچار نقص باشد ،‌افزود: این شهر از کمبود و کاستی‌های بسیاری رنج می‌برد و مردم از این وضعیت به تنگ آمده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در راستای تمهیدات اندیشیده شده برای برون رفت از وضعیت فعلی این شهر عنوان کرد: چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با سطح علمی بسیار بالا تاکنون به صورت علمی و جهادی برنامه‌ریزی کرده است.

وی تصریح کرد: استاندار خوزستان به دلیل درایت و برنامه‌های علمی که در حال حاضر انجام داده‌ است تشکر می‌کنم زیرا برنامه‌های خوبی در استان در حال انجام است.

موسوی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده ایام نوروز خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان نوروزی بتوانند در این شهر نهایت استفاده را کنند.