راه آهن حاضر به واگذاری منازل سازمانی به کارکنان خود در بندرامام نیست

خورنا: علیرغم مصوبات دولت، راه آهن از واگذاری منازل سازمانی به کارکنان خود خوداری می کند.

به گزارش خورنا به نقل از ایلنا، رئیس ایستگاه راه آهن«گار» بندر امام خمینی«ره» گفت: علیرغم اینکه دولت در سنوات گذشته و در راستای کاهش تصدی گری دولت، مصوب کرده که منازل سازمانی به کارکنان ادارات مربوطه واگذار شود، راه آهن جمهوری اسلامی قصد فروش منازل سازمانی در بندر امام را به شرکت های واسطه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، گودرز عباسی افزود: تعداد ۷۴ دستگاه منازل سازمانی قدیمی با بیش از نیم قرن قدمت ساخت که متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی است در شهر بندر امام به متروکه تبدیل شده است که اخیرآ راه آهن قصد واگذاری آنان را به صورت کلی فروشی به شرکت‌های واسطه دارد.

وی ادامه داد: کارکنان زحمت‌کش و محروم راه آهن با سابقه‌ی بالای ۲۰ سال خدمت در این منطقه، امکان خرید این منازل را، با توجه به بخش نامه اخیر راه آهن و چاپ مزائده فروش آن‌ها در برخی از مطبوعات داخلی، ندارند.

عباسی گفت: مسأله را از طریق سازمان مطبوع پیگری کردیم، ولی متأسفانه اذعان داشتند که واگذاری این منازل به کارکنان، جزو اقلام منع واگذاری است.

رئیس ایستگاه راه آهن«گار» بندر امام خمینی«ره» در پایان افزود: سازمان بنادر و کشتیرانی و راه آهن جمهوری اسلامی، هر دو زیر مجموعه‌ی یک وزارتخانه هستند، اما سازمان بنادر به محض تصویب این قانون، آن را اجرا و تمام منازل سازمانی خود را به کارکنان ساکن، آن هم به‌صورت وام باز پرداخت و تمام قسط واگذار کرد، در حالی‌که اداره کل راه آهن، رویکرد کاملا متضادی با این مصوبه داشته است. سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه در یک وزارت خانه یک قانون را دو نوع تفسیر می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *