راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عرضه توانمندی‌های خوزستان در مرز چزابه و شلمچه

خورنا: رییس اتاق تعاون خوزستان گفت: به زودی نمایشگاه دائمی عرضه توانمندی‌های صادراتی استان در مرز چزابه و شلمچه احداث و راه‌اندازی می‌شود.

 

مرتضی رخیصی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- عنوان‌کرد: ایجاد محل مناسب و دائمی برای عرضه توانمندی‌های صادراتی در توسعه روند صادرات استان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

 

وی افزود: ۲۳ تا ۲۸ اسفندماه نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم کالاهای تعاونی‌های استان در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه از هیات‌های تجار عراقی برای حضور در بازدید از نمایشگاه دعوت شده است.

 

رخیصی تصریح‌کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای تعاونی‌های استان، تفاهم‌نامه همکاری و تجاری با هیات تجاری استان بصره منعقد خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای اعزام کاروان به کشورهای عراق، دبی و تاجیکستان جهت بازدید و شناسایی بازارهای این کشورها هستیم.

 

رییس اتاق تعاون خوزستان اظهارکرد: بازار مجازی برای تعاونی‌های استان تاسیس شده تا بتوانند از این طریق محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه کنند. در حال حاضر حدود ۸ هزار تعاونی فعال و غیرفعال در خوزستان وجود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *