یالثارات‌: کدام استاد جسارت دارد به مشایی نمره ندهد؟

خورنا: هفته نامه لثارت در ستون سیاست به روایت یک همولایتی در مطلبی تحت عنوان “مبارک است‌” نوشت: مشکل تحصیلی مسئول دفتر رئیس‌جمهور حل شد و ایشان از ترم آینده در کنار ۱۸ شغل فعلی خود دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس خواهند بود. (مشرق، هفته گذشته)

۱- این فتح‌الفتوح را به ایشان، علاقه‌مندان، مریدان و عاشقان ایشان و به وزارت علوم و به ویژه به دانشگاه تربیت مدرس که مفتخر به کسب چنین افتخار بی‌نظیری شده، عاجزانه تبریک عرض می‌نماییم!

۲- البته تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نشانه اوج تواضع و فروتنی این بزرگوار است و الا سواد و معلومات و فضایل ایشان از تمامی اساتید دانشگاه‌های ایران و جهان برتر و افزون است! باور ندارید از «محمودجان» بپرسید!

۳- طبیعی است خلاف قانون بودن تحصیل ایشان شایعه‌ای بیش نیست! چراکه ایشان خودشان عین ‌قانونند! و لازم‌الاجرا! مصوبه‌اند و قطعی الصدور! آیین‌نامه‌اند و چراغ راه! خلاصه اسفندیارند!

۴- به دانشگاه تربیت مدرس هم پیشنهاد می‌کنیم که مدرک کارشناسی ارشد آن جناب را نوروز همین امسال مزین به قابت طلا جهت عیدی تقدیم خاک پای حضرت‌شان کنند! شاید مقبول‌نظر افتد!

۵- البته مانده‌ایم که کدام استاد جرئت دارد سرکلاس که ایشان حضور دارند حاضر شود؟ کدام استاد جرئت دارد از ایشان امتحان بگیرد، کدام استاد جسارت دارد به ایشان نمره ندهد؟ و اصولاً از مادر زاییدشده استادی که در حضور و غیاب برای حضرت‌شان غیبت منظور کند؟

۶- در پایان پیشهاد می‌شود اساتید گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه تربیت‌مدرس به شکرانه چنین توفیق و نعمتی تا اطلاع ثانونی از پذیرش ایشان خودداری نموده و هم هم نمرات این چهره بی‌نظیر عرفان و علم و اندیشه و تدین را زیر ۱۲ منظور دارند!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهری حالا اینا کنایست یا چاپلوسی و پاچه خواری؟؟ ایناعمرشون تمومه بابا برین دنبال یک یدیگه