فعالیت‌های فرهنگی در شوشتر رونق می‌گیرد

خورنا: عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر گفت: فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر شوشتر رونق جدی خواهد گرفت و بر این اساس تلاش می‌کنیم تا این فعالیت‌ها برنامه محور باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد حافظی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در بودجه سال ۹۳ اعتبارات بسیار خوبی برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است و می‌کوشیم تا در این زمینه شاهد تحولی امیدوار کننده باشیم.

وی تاکید کرد: بودجه سال‌جاری شهرداری شوشتر ۲۴۰ میلیارد ریال است و بسیار اعتقاد دارم که باید بودجه واقعی و علمی باشد و برای تحقق این میزان برنامه کاری داشته باشیم و بدون برنامه نمی‌توان این مسئله را شاهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شوشتر افزود: باید توجه داشت که در سال ۹۲ چند درصد از بودجه شهرداری شوشتر محقق شده است و بر آن اساس فعالیت‌های بودجه‌ریزی را برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطر نشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا با نوشتن بودجه‌ای کاربردی در راستای بهبود شرایط عمران شهری گام‌های بلندی برداریم و در این زمینه از همه توان برای تحقق بودجه استفاده می‌کنیم.

*مسائل فرهنگی رونق می‌گیرد

حافظی‌زاده با اشاره به اینکه در بخش فرهنگ در سال‌های گذشته در شورای اسلامی شهر و شهرداری فعالیت‌های چشم‌گیری شاهد نبوده‌ایم، گفت: می‌کوشیم تا فعالیت‌های فرهنگی برنامه محور را تدوین و برای اجرا به شهرداری شوشتر ابلاغ کنیم.

وی تاکید کرد: در اجرای فعالیت‌های فرهنگ اولویت را با هنرمندان و اهالی فرهنگ شوشتر می‌دانیم و در این زمینه می‌کوشیم تا گام‌هایی موثر در این زمینه برداشته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس نیاز جامعه و گروه‌های هدف موجود طراحی شوند و در این بین باید کارهای دقیق کارشناسی انجام شود.