احداث سالن اسکیت در آبادان

خورنا: رئیس هیئت اسکیت آبادان خواستار احداث سالن اسکیت در این شهرستان شد.

حمزه شکرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مسابقات اسکیت کشوری برای رده نونهالان که مقرر شده بود در تاریخ ۱۰ اسفند در شهر شیراز برگزار شود که به دلیل تعطیلات به تاریخ دیگری موکول شد.

وی در خصوص زمین‌های تمرین اسکیت در این شهرستان خاطرنشان کرد: بلوار مرحوم دهداری روبروی مدرسه ابن سینا، باغ غنچه‌ها روبروی فروشگاه رفاه و زمین امیرآباد پائین‌تر از هتل پارس از جمله زمین‌هایی هستند که در حال حاضر اسکیت‌بازان این شهر در آن‌ها تمرین می‌کنند.

رئیس هیئت اسکیت آبادان افزود: متأسفانه امیرآباد برای تمرین ورزشکاران محل مناسبی نیست که به شورای اسلامی شهر آبادان، اداره ورزش و جوانان و شهرداری این موضوع اطلاع داده شده است.

شکرپور ادامه داد: وقتی یک فرد به بیماری اعتیاد مبتلا می‌شود میلیون‌ها تومان هزینه دارد تا وی را به حالت اولیه برگردانیم ولی یک سالن از هزینه‌های ترک چند فرد مبتلا به اعتیاد بسیار پائین‌تر است.

وی اضافه کرد: باید به این موضوع توجه شود که چنانچه در خصوص ساخت سالن اسکیت سرمایه‌گذاری شود نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

رئیس هیئت اسکیت آبادان در پایان ابراز داشت: اسکیت یک ورزش نوین و تازه بوده و تعداد نفرات علاقمند به این ورزش در آبادان رو به افزایش است.