اختصاص ۹۸ میلیارد اعتبار به بخش عمرانی شهرداری شوشتر

خورنا: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شوشتر از اختصاص ۹۸ میلیارد ریال اعتبار به بخش عمرانی در شهرداری خبر داد و گفت: مردم باید در تحقق بودجه شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسین پنبه‌دانه‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: در سال‌جاری فصل عمرانی بودجه شهرداری شوشتر در ۱۱ بند تنظیم شده است که بخش زیادی از این بندها به کمیسیون عمران اختصاص دارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح شهر شوشتر افزود: در بررسی‌های اولیه اصلی‌ترین مشکل موجود در سطح شهر را معضل آسفالت معابر تشخیص دادیم و در این زمینه ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال آینده به بخش آسفالت اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر اسلامی شهر شوشتر  بیان کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده، پیاده‌روسازی در شهر شوشتر بسیار عقب‌مانده است و به این دلیل ۲۰ میلیارد ریال از بودجه عمرانی سال ۹۳ شهرداری شوشتر به این بخش اختصاص یافته است.

وی با تشریح سایر بندهای اعتبارات عمرانی شهرداری شوشتر تاکید کرد: در بودجه سال‌جاری برای تامین سهم شهرداری برای تملک، تخریب، پاکسازی و تعریض املاک واقع در طرح‌های تعریض ۵ میلیارد ریال، برای بهسازی و نگهداری جوی‌های آب‌های سطحی(مرمت انهار)۳ میلیارد ریال، تکمیل فضاهای اداری شهرداری و سایر ساختمان‌ها ۶ میلیارد ریال و انجام طرح‌های مورد نیاز شهرداری در بخش طرح تفضیلی ویژه شوشتر ۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: برای احداث تقاطع غم سطح خیابان کمربندی شوشتر و پل ملاصدرا به منظور تامین سهم شهرداری شوشتر ۱۱ میلیارد ریال اعتبار در بودجه عمرانی شهرداری شوشتر در نظر گرفته شد.

وی گفت: این اعداد به معنی تحقق بودجه و وجود اعتبار نیست، به معنای در نظر گرفتن اعتبار در شرایط همکاری مردم در پرداخت عوارضات شهرداری است که در صورتی که مردم در این زمینه همکاری کنند می‌توان اعتبارات شهرداری را در این ردیف‌ها هزینه کرد.