توزیع گوشت منجمد و میوه در بازار شب عید هندیجان

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان توزیع گوشت منجمد و میوه شب عید در بازار این شهرستان خبر داد.

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و به‌منظور تامین مایحتاج نوروزی شهروندان، مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، توزیع میوه و گوشت منجمد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا میزان گوشت منجمد شده و میوه ذخیره‌سازی شده را طبق اطلاع قبلی در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان تصریح کرد: مردم هیچ عجله‌ای برای خرید این اقلام نداشته باشند زیرا کمبودی در این زمینه گریبانگیر آنها نخواهد شد.

وی ادامه داد: در این خصوص چهار عامل پخش در شهرستان در نظر گرفته شده است که به طور منظم میوه و گشت مورد نیاز شهروندان را تامین می‌کند.

شعبانی بیان کرد: از این قبیل برنامه‌ها تا پایان سال توسط اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان اجرایی خواهد شد و همه تلاش ما برای جلوگیری از بروز تخلف‌های ممکن در سطح بازار است.

وی ابراز داشت: از مسافران نوروزی و شهروندان می‌خواهیم با تعامل هرچه بیشتر با این اداره، در راستای برخورد با گرانفروشان و کم‌فروشان موارد تخلف را به ماموران صنعت و معدن گزارش دهند و امنیت را در بازار نوروزی برقرار کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان افزود: بازرسان افتخاری و همیاران صنعت و معدن در ایام نوروز و روزهای پایانی سال به طور کامل نظارت و بازرسی از اماکن و اصناف مختلف بازار سطح شهرستان را عهده‌دار شده‌اند و موارد تخلف را به این اداره برای برخوردی قاطع با متخلفان گزارش می‌دهند.