مشارکت زنان کارآفرین برتر شادگانی در جلسات فرمانداری

خورنا: فرماندار شادگان خواستار مشارکت زنان کارآفرین برتر شادگانی و استفاده از تجربیات موفق آنها در جلسات فرمانداری این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اشتغال بانوان شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بانوان نیمی از بدنه جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش کلیدی آنها در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: ایجاد فضای مناسب و موثر برای مشارکت زنان و اتخاذ تدابیر لازم برای برنامه‌ریزی و ساماندهی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان و فراهم کردن بستر مناسب جهت اشتغال آنان از جمله مباحث مهمی است که باید در دستور کار کمیسیون بانوان قرار گیرد.

فرماندار شادگان در ادامه خواستار مشارکت زنان کارآفرین برتر شهرستان در جلسات آتی کمیسیون و استفاده از تجربیات موفق آنها در عرصه کارآفرینی شد.

وی همچنین جهت دسترسی زنان روستایی به کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، در خصوص تامین وسیله نقلیه ایاب و ذهاب مربی دوره‌های آموزشی به روستا و افزایش کلاس‌های آموزش احکام، قرآن و معارف اسلامی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قول همکاری و مساعدت داد.