تشبیه شورای شهر اهواز به «شورای برره»!

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: تشبیه شورای شهر اهواز به «شورای برره» توسط یکی از نشریات شهرداری اهواز توهینی نابخشودنی به این شورا محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، زیبا صالح پور عصر دوشنبه در نطق پیش از دستور سی و دومین جلسه شورای شهر اهواز عنوان کرد: اعضای شورای شهر در جایگاهی قرار دارند که جمهوریت نظام را تعیین می کنند و من به عنوان عضوی از این شورا نگران جایگاه فعلی آن هستم و باید در این خصوص راهکاری ارائه شود.

وی با ابراز ناراحتی از تشبیه چهارمین شورای شهر اهواز به «شورای برره» توسط یکی از نشریات شهرداری اهواز افزود: به راستی بین اعضای شورای شهر و این سریال چه تشابهاتی وجود دارد و اینکه این تشبیه توهین به همه اعضای شورا است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: متاسفانه این تشبیه اهانت به ساحت چهارمین شورای شهر اهواز است و در همین راستا رئیس شورای شهر اهواز باید با قاطعیت پاسخ این افراد را بدهد.

صالح پور با اشاره به اینکه، قبل از آغاز به کار شورای شهر  عده ای سخن از انحلال آن به زبان می آوردند، گفت: متاسفانه نشریه ای که اقدام به چاپ این مطلب کرده از نشریات تابع شهرداری اهواز است.

وی با انتقاد از دریافت رشوه بعضی کارکنان شهرداری اهواز اظهار کرد: شهردار اهواز یکی از مدیران با سابقه استان محسوب می شود به همین دلیل ما از ایشان تقاضا می کنیم تا با قاطعیت به این مشکلات رسیدگی کنند.