در مجموعه تفریحی ساحل؛

فرماندار و مدیران عامل صنایع پتروشیمی ماهشهر نهال کاشتند +تصاویر

خورنا: فرماندار و مدیران عامل پتروشیمی های ماهشهر در مجموعه تفریحی ساحل نهال کاشتند.

به گزارش خورنا از ماهشهر؛ در آیین درختکاری در محل مجتمع تفریحی ساحل شهرستان بندر ماهشهر که با حضور مدیران عامل صنایع پتروشیمی شهرستان برگزار شد، فرماندار بیان داشت: درختکاری در آموزه های دین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است و کاشت نهال به نام و یاد شهدا بر اهمیت این موضوع افزوده و نشان از جایگاه والای منابع طبیعی است.

30.262

منصور قمر ادامه داد: کاشت نهال و توسعه فضای سبز باید به عنوان یک حرکت جهادی به اقدامی همگانی تبدیل شود.

قمر خاطر نشان کرد: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، منابع طبیعی باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود که لازمه آن عزم ملی است.

وی ادامه داد: منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار به شمار می ر ود که باید با حفاظت از عرصه های طبیعی و احیای جنگل ها، توسعه درختکاری و اجرای پروژه های آبخیزداری در این حفاظت از آن کوشید.

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان  بر ایجاد فضای سبز با مشارکت مردم تأکید کرد و افزود: استفاده بهینه از منابع انرژی، آب و خاک عامل مهمی در حفاظت و حراست از منابع طبیعی و عرصه های ملی است.30.263

در پایان وی خواستار فرهنگ سازی در احیاء و نگهداری منابع طبیعی شد و افزود: پدیده ریزگردها نیز از جمله مسایلی است که شهرستان بندر ماهشهر  را تهدید می کند که با اجرای صحیح پروژه های منابع طبیعی و مشارکت مردم می توان این معضل را نیزمدیریت کرد.