روزانه چند هزار زائر و مسافر در خرمشهر تردد میکنند؟

خورنا: فرماندار خرمشهر از تردد میانگین روزانه ۱۰۰ هزار زائر کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: امکانات برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله حسینی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان اظهار کرد: روزانه ۱۰۰ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان خرمشهر بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در نوروز تردد میهمانان در خرمشهر افزایش می‌یابد، تاکید کرد: شهرداری خرمشهر در جمع‌آوری زباله‌های تولید شده در سطح شهرستان خرمشهر عاجز است و امکانات مناسبی برای این مسئله در اختیار نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: استان‌های درگیر مسئله راهیان نور در سطح استان خوزستان در زمینه ارائه خدمات به زائران در شهرستان خرمشهر به شهرداری این شهر کمک کنند.

* تجهیز ۱۲۰۰ کلاس درس در آبادان

فرماندار آبادان نیز در این جلسه با اشاره به شرایط مهیا شده در خرمشهر برای استقبال از میهمانان نوروزی تاکید کرد: در نوروز سال‌جاری یکهزار و ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

عزیزالله شهبازی گفت: در نوروز سال‌جاری بازار شهرستان آبادان تجهیز و سامان‌دهی شده است و برای بازدید مردم و گردشگران مناسب سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظارت‌های انجام شده قرار است در بازار فروش اقلام ته‌لنجی اجناس ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به مردم و گردشگران عرضه شود.

شهبازی تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا شرایط برای اسکان و تفریح مردم در ایام نوروز مهیا باشد و در این زمینه از همه توان خود استفاده کرده‌ایم.