مدیران در استان خوزستان عادت به فعالیت در دقیقه ۹۰ دارند

خورنا: معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: مدیران در استان خوزستان عادت به فعالیت در دقیقه ۹۰ دارند و چند روز مانده به نوروز تازه یادشان می‌آید که در استان مشکلات زیربنایی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد سیاحی پیش از ظهر امروز در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که در محل استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان خوزستان باید با برپایی جلسات متمادی و دائمی در راستای بهبود شرایط سفر در استان گام‌هایی اساسی بردارد.

وی افزود: معتقدیم در استان خوزستان امکانات کم نداریم بلکه از امکانات موجود به درستی استفاده نمی‌شود و به این دلیل باید کوشید تا در استفاده بهینه از امکانات برنامه‌ریزی کنیم.

سیاحی با اشاره به مفاد جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان در شرایط کنونی به ابتدایی‌ترین مسائل می‌پردازد و باید کوشید از این زمینه خارج شویم زیرا این مسائل پیش‌پا افتاده وظیفه دستگاه‌های دولتی برای خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به شرایط موجود تاکید کرد: مسائل مطرح شده در جلسه ستاد تامین آب روستایی، تامین جاده ایمن و… است که این مسائل باید برای مردم استان خوزستان تامین شود و معتقدم که اگر امروز این جلسه برگزار می‌شود به دلیل این است که در گذشته درست کار نکرده‌ایم.

سیاحی افزود: اصلا قصد ندارم به مدیران در دولت‌های قبل در استان اشاره کنم ولی اگر همه فعالیت‌ها در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی درست و ایده‌آل انجام شده بود الان شاهد مطرح کردن این مشکلات نبودیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: مدیران در استان خوزستان عادت به فعالیت در دقیقه ۹۰ دارند و چند روز مانده به نوروز تازه یادشان می‌آید که در استان مشکلات زیربنایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: پیگیر مشکلات ویژه استان در سایر بخش‌ها هستیم و برای ایام نوروز جلسات متعددی برگزار کردیم تا مشکلات ریز و درشت موجود را برطرف کنیم و الان اعلام می‌کنیم که در تامین آرد برای نانوایی‌ها تا تامین سوخت در استان مشکلی وجود ندارد.

سیاحی افزود: برخورد نیروهای پلیس با مردم باید در ایام نوروز محترمانه و انسانی باشد و به این دلیل باید نیروهای خدوم نیروی انتظامی در این زمینه قدری توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش ایمنی جاده‌های استان گفت: در تلاش هستیم تا در بخش خودرویی به پلیس استان خوزستان توجه ویژه‌ای شود و در این زمینه با جدیت در حال پیگیری هستیم.

وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در ایام نوروز باید بازرسان پوژه داشته باشد تا در صورت بروز مشکلات این مسائل از طریق ستاد هماهنگی خدمات سفر در خوزستان پیگیری و رفع شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *