محرومیت درمانی اندیمشک دیده شود

۸۰ پرستار نمونه شهرستان اندیمشک تجلیل شدند

خورنا : به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اندیمشک امام جمعه اندیمشک در این مراسم با تجلیل از تلاش های پرستاران دلسوز گفت: پرستاران با مراقبت مستمر از بیماران در کاهش رنج و درد آنان تلاش می کنند.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی با اشاره به وضعیت درمانی اندیمشک افزود:در شهرستان اندیمشک در بحث درمان با مشکلاتی مانند کمبود تخت، پزشک متخصص و امکانات درمانی مواجه هستیم و باید تلاش کنیم که این ضعف را برطرف کنیم.

وی گفت: نگاه ما در گذشته به درمان دقیق نبوده هرچند کار ها و تلاش هایی صورت گرفته اما با توجه به رشد شهرستان این تلاش ها کافی نبوده و در حال حاضرمدیریت شهرستان باید در راستای تقویت امکانات درمانی و حل مسائل موجود پیگیری کند.

حجت الاسلام خدامی افزود:خیرین را نیز می توان به عنوان یک موضوع تاثیر گذار در امر خرید تجهیزات پزشکی وارد کرده تا بخشی از مسائل درمانی مرتفع گردد.

رییس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک هم گفت:پرستاری یعنی ایثار و فداکاری و پیروی از حضرت زینب (س) که سمبل فداکاری بوده است.

احمد مجیدی افزود:علیرغم کمبودهای نیروی انسانی و پرستار ،اما پرستاران ما این کمبود را با زحمت مضاعف جبران کرده و بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت هستند.

وی گفت:در جامعه ما وظایف پرستاران هنوز شفاف و شناخته شده نیست و این امر موجب زحمت بیشتر این قشر فداکار گردیده است.

مجیدی افزود: تلاش هایی در امر بهبود شرایط بهداشتی و درمانی شهرستان انجام شده که این موضوع می تواند نقطه عطفی در این خصوص باشد.

در پایان با لوح سپاس و هدایا از ۸۰ نفر از پرستاران و تلاشگران بهداشت و درمان اندیمشک تجلیل شد.