برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در اندیمشک تشدید می شود

دعوت نیروی انتظامی اندیمشک از مردم در جهت برخورد با فروشندگان مواد مخدر

خورنا : فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف یک کیلوگرم هروئین در یک عملیات تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان در این شهرستان و ضبط اموال آنان خبر داد.

اکبر کروندی رئیس پلیس شهرستان اندیمشک افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه ی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به کشف و ضبط این مواد از یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر شدند که در این عملیات ماموران با قاچاقچیان درگیر شده که دو نفر از آنان مجروح شد.

وی افزود: مجروحان بلافاصله تحت مداوا قرار گرفته و اکنون حال عمومی آنان رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان این که این قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را که درون یک دستگاه خودروی سواری پژو به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بودند در سطح شهرستان توزیع نمایند تصریح کرد : در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی با اشاره به آثار مخرب و زیانبار مصرف مواد مخدر در جامعه و به خصوص جوانان از همه شهروندان در خواست کرد در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از اشاعه این پدیده خانمان سوز هرگونه اطلاعات خود را برای برخورد سریعتر با آنان در اختیار خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی قرار دهند. تا خدمت گزاران ایشان در اسرع وقت نسبت به برخورد با این مجرمان بپردازد .

پلیس مبارزه با مواد مخدر در ماه‌های اخیر موفق به کشف چندین محموله مواد مخدر در این شهرستان شده است.

انتهای خبر : محمدامین جمشیدی