سال ۹۳ برای کلان شهر اهواز سال تحول در حوزه های عمران شهری است

خورنا: شهردار اهواز گفت: سال ۹۳ برای کلان شهر اهواز سال تحول در حوزه عمران شهری است و تلاش می کنیم پروژه های در حال اجرای سال آتی در زمان مقرر به بهره برداری برسند.

ˈسید خلف موسویˈ افزود: در سال آینده با احداث پل شهید دقایقی، روگذر جواد الائمه، روگذر خیابان پهلوان و تفاهم نامه بهسازی میدان شهید بندر (چهارشیر ) شاهد تحول در حوزه عمران کلان شهر اهواز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که سال ۹۳، سال احداث روگذر، زیرگذر و تکمیل پل ها در شهر اهواز است گفت: جذب هرچه بیشتر مشارکت های اقتصادی مردم در امور شهری از برنامه هایی است که در سال ۹۳ دنبال خواهد شد .

شهردار اهواز بیان کرد: همچنین اجرای طرح نهضت آسفالت یکی از برنامه های مهم شهرداری اهواز با همکاری شورای اسلامی این شهر است،زیرا بسیاری از معابر شهری و حاشیه شهر اهواز به آسفالت،ترمیم و لکه گیری نیاز دارد.

موسوی افزود: تمام تلاش مجموعه شهرداری اهواز این است تا در سال ۹۳ پروژه ها بر اساس روز شمار معین شده به اتمام برسد.

شهردار اهواز در خصوص برنامه های ایام نوروز نیز گفت: ۱۰ سایت قایق سواری برروی رودخانه کارون در شهر اهواز راه اندازی شده تا مردم در ایام نوروز از فضای رودخانه ای استفاده کنند.

موسوی افزود: برای استقرار و اسکان مسافران نوروزی در نمایشگاه دایمی خوزستان ۵۰۰چادر ،پارک لاله ۲۰۰ چادر و پارک کارون ۱۰۰چادر برپا می شود .

موسوی با اشاره به تشکیل ستاد نوروزی درشهر اهواز گفت: ستاد نوروزی شهرداری اهواز از دو ماه قبل تشکیل شده و در این ستاد هشت کمیته خدمات شهری ،کمیته فرهنگی، کمیته روابط عمومی ،کمیته حمل و نقل، کمیته زیباسازی ،کمیته اسکان،کمیته فنی و عمرانی و کمیته در حال فعالیت هستند.

شهردار اهواز راه اندازی غرفه های صنایع دستی، نمایش فیلم های نوروزی در مکان هایی از شهر ،راه اندازی حمام و سرویس های بهداشتی سیار و استقرار پزشک کشیک را نیز از دیگر اقدامات شهرداری اهواز در ایام نوروز برای فراهم کردن شرایطی مطلوب برای میهمانان نوروزی اعلام کرد .

وی با اشاره به اجرای برنامه تور رایگان گردشگری اهواز در ایام نوروز گفت: این تور به منظور آشنایی مسافران نوروزی با آثار تاریخی شهر اهواز در ایام نوروز برگزار می شود و ۱۶ ایستگاه از من بپرس نیز به مدت ۱۳ روز در شهر اهواز برای راهنمایی و مشاوره به مسافران نوروزی در سطح شهر اهواز فعال خواهد بود.