استقرار ۲ پست امداد و نجات جاده‌ای در اندیمشک

خورنا: سرپرست جمعیت هلال‌احمر اندیمشک از اسقرار دو پست ثابت امداد و نجات جاده‌ای به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

علی قلاوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: این پست‌ها در شهر حسینیه و در مسیر جاده ترانزیتی پل زال به اندیمشک و در ابتدای جاده ورودی به سد کرخه مستقر می‌شوند و قابلیت پوشش دهی و خدمات رسانی به مسیر‌های جاده اندیمشک به اهواز و جاده اندیمشک به دهلران را دارند.

وی افزود: در این پست‌ها که به تجهیزات بیمارستانی، پزشک، آمبولانس و امدادگر برای رسیدگی به مصدومان مجهز هستند خدمات سرپایی پزشکی نیز به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر اندیمشک با بیان اینکه در مجموع ۵۰ نفر از داوطلبان و امدادگران و جوانان این جمعیت در این ایام کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را به عهده دارند تصریح کرد: سه کمپ راهنمایان نوروزی این جمعیت در محل کمپ‌های نوروزی و ورودی به شهرستان مستقر خواهند شد که این کمپ‌ها کار اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را به عهده دارند.

قلاوند اضافه کرد: همچنین ۲۰ هزار بروشور و سی دی حاوی نقشه راه‌های شهرستان و استان، نکات بهداشتی و ایمنی در سفر، تلفن‌های ضروری و راهنمای صوتی مسیر‌ها و امکان تفریحی، گردشگری و مذهبی شهرستان و استان جهت توزیع میان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده است.