فرماندار بهبهان:

نیروهای شایسته را بر پست‌های مدیریت شهری قرار خواهیم داد

خورنا|: فرماندار بهبهان گفت: نیروهای شایسته را از هر جناحی که باشند بر پست‌های مدیریت شهری قرار خواهیم داد.

حسین ملک خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است و همچنین در شهرستان بهبهان برایمان مهم نیست که از کدام گروه و جناح سیاسی مدیران انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروهای شایسته را از هر جناحی که باشند بر پست‌های مدیریت شهری قرار خواهیم داد، اضافه کرد: به عبارتی ملاک ما جریان‌های سیاسی نیستند، بلکه شایسته سالاری را مدنظر داریم.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: بهبهان را به عنوان یک شهر با استخوان‌بندی بسیار قوی و زیرساخت‌های مناسب یافتم و آنچه باعث توسعه پایدار یک شهر یا یک ملت می‌شود، وجود نیروی انسانی قوی است که خوشبختانه بهبهان از نیروهای انسانی خوبی بهره‌مند است.

وی متذکر شد: از دیگر مولفه‌های مهم توسعه پایدار می‌توان به صنعت کشاورزی و دامپروری اشاره کرد که بهبهان نسبت به بسیاری از شهرها در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در این زمینه سرآمد است.

ملک خدایی در خصوص بدهکاری شهرداری عنوان کرد: شهرداری بهبهان قریب به ۳۰ میلیارد تومان بدهکار است که باید هرچه سریع‌تر با تمهیداتی معقول به این تعهدات عمل کند و مشکلات مرتفع شود.

وی در خصوص مسائل شهری اذعان داشت: با تعریض خیابان آیت‌الله بهبهانی و فروش برخی واحدهای تجاری در این خیابان، درآمد قابل توجهی نصیب شهرداری می‌شود و می‌توان از این طریق به اوضاع شهرداری سر و سامان بخشید و مبلمان شهری را اصلاح کرد.

فرماندار جدید بهبهان در مورد عدم پیشرفت بهبهان نسبت به دیگر شهرها مانند دزفول گفت: دلیل این درجا زدن را عدم هماهنگی و اتحاد بین مدیران شهری می‌دانم.

وی در همین ارتباط توضیح داد: بهبهان مستعد پیشرفت است و نباید نسبت به مسائل شهری سلیقه‌ای تصمیمی اتخاذ شود، بلکه تمام تمهیدات و تصمیمات باید مبتنی بر یک خرد جمعی باشد.

ملک خدایی، توسعه و پایداری امنیت را در سطح شهرستان و همچنین بازگشایی پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ را از دیگر برنامه‌های خود خواند.

وی در ادامه برخی از برنامه‌های خود را برای پیشرفت شهری بهبهان و همچنین برون رفت از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این شهرستان تشریح کرد و ابراز داشت: مهم شایسته بودن فرد و وفاداری شخص به اسلام و انقلاب است.

فرماندار بهبهان در پایان با اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاران، با اشاره به قدرت بیان اصحاب رسانه که افکار عمومی را رقم می‌زنند و به عبارتی رکن چهارم قدرت هستند، تاکید کرد: اصحاب رسانه در بیان مشکلات و درخواست‌های مردم صداقت داشته و در مورد انتقاد از مسئولان انصاف را رعایت کنند.