امام جمعه اندیمشک:

خیرین برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی اندیمشک پیش قدم شوند

خورنا: امام جمعه اندیمشک خواستار مشارکت خیرین در حل مشکلات بهداشت و درمان و تامین تجهیزات برای مراکز درمانی این شهرستان شد.

به گزارش خورنا، نعمت الله خدامی عصر امروز در مراسم تجلیل از پرستاران در تالار فرهنگ این شهرستان اظهار کرد: بنده خیرین توانمندی را که می‌خواهند در شهرستان مسجد بسازند را به بیمارستان سازی و رفع مشکلات درمانی و تامین تجهیزات و امکانات برای مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان هدایت می‌کنم.

وی افزود: باید بدانیم که این کار ثوابی کمتر از ساخت مسجد در پیشگاه خداوند ندارد و باید در این زمینه در سطح شهرستان فرهنگ سازی صورت بگیرد.

امام جمعه اندیمشک خواستار همه مسئولان شهرستان به امر بهداشت و درمان شد و تصریح کرد: ما در بحث درمان با مشکل ساختاری مانند کمبود تخت، پزشک متخصص و امکانات درمانی مواجه هستیم و بایستی همگی تلاش کنیم که این ضعف را برطرف کنیم.

خدامی اضافه کرد: نگاه ما در گذشته به درمان دقیق نبوده هرچند کار‌ها و تلاش‌هایی صورت گرفته اما کافی نبوده و در حال حاضر می‌بایست مجموع مدیریت شهرستان با پیگیری از طریق مسئولان بالا دست خود و با تلاش حداکثری در جهت رفع این مشکلات گام برداشته تا به نتیجه‌ای مطلوب در این زمینه دست پیدا کنیم.

امام جمعه اندیمشک با تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر پرستاران با وجود کمبود امکانات در درمان بیماران افزود: افتخار پرستاران ما این است که یک الگو و اسوه مانند حضرت زینب (ص) دارند که تمام سختی‌ها و مشکلات را در راه آرمان خود و زنده نگه داشتن اسلام به جان خرید و این بهترین درس برای جامعه پرستاری می‌باشد که ایشان را الگوی کار و زندگی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس در این مراسم که با مولودی خوانی همراه بود از ۸۰ نفر از پرستاران نمونه اندیمشک با اهدا لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.