کاشت ۸۰۰ اصله نهال در هفته درختکاری توسط شهرداری بندرماهشهر

خورنا: ۸۰۰ اصله نهال در دومین روز هفته درختکاری توسط شهرداری بندرماهشهر کاشته شد.

به گزارش خورنا از ماهشهر: همزمان با دومین روز هفته درختکاری ، طی مراسمی ۸۰۰ اصله نهال در ورودی این شهر وحاشیه بلوارشهید مدرس غرس گردید.

در این مراسم که مهندس کمایی شهردار و تنی چند از مدیران شهرداری و جوانان جمعیت هلال احمر ماهشهر حضور داشتند، شهردار بندرماهشهر ضمن با اهمیت دانستن درختکاری گفت: روز درختکاری بهانه ایست تا با کاشت درخت، این نماد زیبا و با شکوه طبیعت، قدمی برای حفظ محیط زیست برداشته و آنرا احیاء نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت های بیکران خداوند است.

کمایی با بیان این مطلب که درختان به عنوان میراثی ارزشمند به همه انسانها تعلق دارد افزود: درختان بمنزله ریه های یک شهر بوده و مانند یک کارخانه تولید اکسیژن عمل می کند و وسیله ای برای بقای بشر و حفظ شادابی و زیبایی شهرهاست، پس بر همه ماست تا با حفظ مسئولیت در حفظ و نگهداری درختان این نعمات الهی بیش از پیش بکوشیم.

شهردار بندرماهشهر ضمن بیان گوشه ای از اقدامات انجام شده پیرامون فضای سبز شهر بیان داشت: در سال ۹۲ با همت و کوشش شبانه روزی مجموعه خدوم شهرداری و تدابیر ارزشمند اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاریهای موثر شهروندان عزیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت که امیدوارم در سال آینده  نیز تداوم داشته باشد.