نماینده تبریز: با پایان دادن به حصر خانگی، سرور ملت را جشن بگیریم

خورنا: نماینده تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس هشتم از برخی رفتار‌ها در مواجهه با کسانی که دیدگاهی مخالف با دیگران دارند انتقاد کرد.

شکور اکبر‌نژاد در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: راه حل مشکلات در سنوات اخیر رعایت همه جانبه قوانین و احترام به تمام اصول قانون اساسی و همچنین احترام به عموم مردم است.

اکبرنژاد افزود: بیایید از انحصار طلبی و افراط و تفریط در مسائل مختلف دوری کنیم و با پایان دادن به حصر خانگی و زندان در مواجهه با کسانی که نظر دیگری با ما دارند سرور ملت را جشن بگیریم.

نماینده تبریز در بخش دیگری از نطق خود با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: طبق اصل ۱۷۵ قانون اساسی صدا و سیما باید آزادی بیان را با رعایت پیش شرط‌های لازم رعایت کند و متعلق به همه اندیشه‌ها باشد اما چه کسی امروز باور می‌کند که این نهاد به همه سلیقه‌ها اهمیت می‌دهد؟

وی ادامه داد: صداوسیما تنها نماینده بخشی از مردم جامعه است و بخش زیادی از مخاطبان این سازمان تحلیل‌های صدا و سیما را توهین به شعور خود تلقی کرده و به رسانه‌های دیگر پناه می‌برند.

شکور اکبرنژاد همچنین خطاب به دولتمردان گفت: آیا دولتمردان از تاثیر سیاست‌های اقتصادی بر تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها اگاهی دارند؟ آیا صدای کارگران شرکتی و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند و پریشانی خانواده‌ها را درک می‌کنند؟

اکبرنژاد افزود: دولت و وزیران دولت به پرداخت مطالبات کارگران و پیمانکاران توجه کنند، چرا که بی‌تعهدی دولت در این زمینه بی‌اعتمادی به دولت را درپی دارد.

نماینده تبریز با اشاره به بخشی از نهج البلاغه گفت: آیا کشور‌داری ما بر اساس عقلانیت است یا احساسات؟ چرا که کشور ما کشوری ممتاز از نظر ظرفیتهای مختلف است اما مدیریت غیراصولی و احساسی و پرهزینه باعث افزایش شاخص‌های تورمی و افزایش پرونده‌های قضایی شده است.

به گزارش ایلنا، اکبرنژاد تاکید کرد: سیستم مدیریتی معضلات کشور مبتنی بر برخورد با مجرم است، اما باید گفت که در کشور امکان وقوع جرم بسیار وجود دارد که این شرایط محصول بی‌عدالتی دروغ و نیرنگ است.

این نماینده مجلس هشتم در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به دیپلماسی کشور گفت: در روابط بین‌المللی نباید با تندگویی‌های بی‌جا بهانه لازم را به دیگران داد.