تمهیدات ویژه برای تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور در اندیمشک

خورنا: فرمانده انتظامی اندیمشک از انجام تمهیدات ویژه به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

احمد کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: استقرار کانکس‌ها و اکیپ‌های پلیس، افزایش گشتی‌های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در میادین، پارک‌ها، کمپ‌های نوروزی و تفرجگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی افزود: با توجه به موقعیت این شهرستان و حجم بالای تردد در این ایام برنامه داریم که از پتانسیل بسیج برای تامین امنیت استفاده بیشتری کنیم که هماهنگی‌های لازم در این خصوص با بسیج شهرستان صورت گرفته است.

کروندی با بیان اینکه از کلیه ظرفیت‌های این نیرو در شهرستان برای آسایش و آرامش خاطر مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور استفاده خواهد شد تصریح کرد: با استفاده از یگان‌های امدادی، نگهبان محله و همچنین ایجاد ایستگاه‌های مشترک با سایر دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از دیگر برنامه‌های این نیرو در این ایام می‌باشد.

فرمانده انتظامی اندیمشک خاطر نشان کرد: با توجه با اینکه پل زال ورودی شمالی استان بوده و بیشترین آمار ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به استان از این مسیر انجام می‌پذیرد به دنبال ایجاد پایگاه تجمع یگان‌های امداد رسان از جمله هلال احمر، پلیس‌راه، راهداری و اورژانس جاده‌ای در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و سریع‌تر به این عزیزان می‌باشیم.

وی در پایان گفت: همچنین با همکاری آموزش و پرورش شهرستان دو آموزشگاه با ظرفیت ۱۰ کلاس برای اسکان کاروان‌های راهیان نور نیروی انتظامی کشور اختصاص داده شده است.