اجرای موسیقی زنده پاپ و محلی در شبکه خوزستان هنگام تحویل سال

خورنا: تهیه کننده برنامه یک یک ادامه داد: برخی از هنرمندان بنام عرصه موسیقی محلی و پاپ به طور زنده به اجرا برنامه خواهند پرداخت.
صداو سیمای مرکز خوزستان به مانند سال گذشته قصد دارد همزمان با ساعات تحویل سال جدید برنامه زنده یک یک را با اجرای شهریار آرین نژاد و شاهین آرپناهی روی آنتن ببرد. در این برنامه چند ساعته بازیگران ، ورزشکاران ، هنرمندان ، مداحان و مدیران عالیرتبه خوزستانی حضور خواهند داشت.
شهریار آرین نژاد تهیه کننده و مجری برنامه زنده یک یک با بیان مطلب فوق به شوشان گفت: در این برنامه از جاذبه های گردشگری ، بکر و دیدنی خوزستان، یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس گزارش مبسوط و متفاوتی به تصویر کشیده خواهد شد.
آرین نژاد بیان داشت: گفتگو با مدیران عالیمقام خوزستانی در کشور و استان بخش دیگری از این برنامه زنده نوروزی را تشکیل می دهد. همچنین پخش پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ریاست  محترم جمهوری اسلامی ایران بعد از تحویل سال نیز از طریق این برنامه پخش خواهد شد.
تهیه کننده برنامه یک یک ادامه داد: برخی از هنرمندان بنام عرصه موسیقی محلی و پاپ به طور زنده به اجرا برنامه خواهند پرداخت.
آرین نژاد در پایان یادآورشد: بخش های متنوع و دیدنی دیگری نیز در این برنامه تعبیه شده است که تماشای این برنامه را به هم استانی ها در خوزستان و هموطنان در سراسر کشور پیشنهاد می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • برهانی قالا توجه مدیر عامل محترم و برنامه ریزان صدا و سیمای خوزستان حرمت ایام فاطمیه را حفظ نمایند.