احداث ۳ زمین چمن مصنوعی در آغاجاری

خورنا: رئیس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه زمین چمن مصنوعی در این شهرستان توسط این شرکت راه‌اندازی شده است.

خسرو داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری با بیان اینکه با تلاش کارکنان خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات نوآوری در خدمات و افزایش بهره‌وری با ایجاد فضاهای بهینه تفریحی و ورزشی در شرکت آغاجاری محقق شد، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۲ با حمایت‌های مدیرعامل و مدیر خدمات شرکت و همچنین همکاری ادارات مختلف شرکت اقدامات و فعالیت‌های شایسته‌ای در سطح شرکت، محدوده منازل سازمانی و خیابان‌ها و معابر شهری انجام شد.

وی افزود: استفاده از فضاهای غیرقابل استفاده و فرسوده از اولویت‌های اصلی کار بود که توانستیم با استفاده از توان و پتانسیل نیروهای داخلی از این فضاها کمال بهره‌برداری را انجام دهیم.

رئیس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده در این راستا احداث پارک محله‌ای با مساحتی حدود ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع، احداث سه زمین چمن مصنوعی فوتبال در محلات شرکت با مساحت ۳ هزار متر مربع، احداث سالن مجهز و اختصاصی بیلیارد به‌عنوان یکی از مجهزترین سالن‌های کشور هم اکنون در حال استفاده است.

وی از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط شرکت احداث مهمانسرای ۳۲ اتاقه، بهسازی سالن اختصاصی تیراندازی با کمان به‌عنوان تنها سالن اختصاصی تیراندازی با کمان کشور با مساحت ۵۰۰ متر مربع و بهسازی و نصب المان در میادین اصلی شهر نام برد.

داودی ضمن تقدیر از خدری مدیرعامل شرکت و روسای ادارات شرکت در انجام این پروژه‌ها کمال حمایت و همکاری را انجام داد و ابراز داشت: برای سال ۹۳ نیز طرح‌هایی جهت رفاه خانواده همکاران و همشهریان در حال برنامه‌ریزی است.