آتش‌نشانی شهرداری شوشتر، سازمان شد

خورنا: شهردار شوشتر گفت: آتش نشانی شوشتر به سازمان ارتقا یافته و این دستاوردی بزرگ برای شهرداری شوشتر است.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: آتش نشانی شهرداری شوشتر تاکنون به عنوان واحد فعالیت‌های خود را انجام می‌داد ولی در شرایط کنونی این واحد با تصویب وزارت کشور به سازمان ارتقا یافته است.

وی افزود: ارتقای آتش نشانی شهرداری شوشتر به سازمان باعث می‌شود تا سطح خدمات‌دهی در این بحش رشد بسیار زیادی داشته باشد و در این زمینه بسیار تلاش می‌کنیم تا مردم در این زمینه تغییرات محسوس را احساس کنند.

شهردار شوشتر گفت: رشد خدمات ارائه شده، ارائه آموزش‌های همگانی، ارتقای سطح ماشین‌آلات موجود در این سازمان و .. از جمله نتایج این ارتقای سطح سازمانی است که مردم در آینده این ارتقا را در شهر به خوبی احساس خواهند کرد.

وی افزود: در حال حاضر سازمان آتش نشانی شهرداری شوشتر با مدیر عاملی سیدمهدی ایوبی فعالیت خود را ادامه می‌دهد و امیدواریم با این تغییرات سطح خدمات‌دهی به مردم در مباحث ایمنی در سطح شهر افزایش یابد.

*سازمان شدن آتش نشانی شوشتر چهار سال طول کشید

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: از اواخر سال ۸۸ سازمان شدن آتش نشانی شهرداری شوشتر کلید خورده است و این مسئله تاکنون ادامه داشته است و این روند بیش از چهار سال به طوئل انجامیده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شوشتر نوبت به تشکیل سازمان اتوبوس‌رانی است که این سازمنان نیز در شرف تشکیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر با داشتن ۱۰۸ هزار نفر جمعیت یکی از باسابقه‌ترین شهرداری‌های کشور را در خود جای داده است.